Kenniscentrum

Blog

In onze blog schrijven we voornamelijk over zaken die we zien of wie we mee maken.
We proberen altijd de link te leggen met marketing voor bedrijven uit het MKB.
Hierdoor krijg je vaak op een speelse wijze wat praktijkinformatie mee.

Citymarketing Den Bosch

Waar denk jij aan bij Den Bosch? Wanneer men mij die vraag zou stellen, zou ik toch even na moeten denken. Den Bosch is, ondanks dat ik alweer een tijdje in Rosmalen woon, nog altijd mijn thuisstad. De stad waar ik geboren en getogen ben. In 2017 won Den Bosch de...

Lees meer

Regiomarketeer in Bossche zaken 2017

Lees het artikel van Regiomarketeer in Bossche zaken 2018. Een marketing adviesbureau voor ondernemers uit het MKB die zelf geen tijd of kennis hebben om het maximale uit hun marketingcampagnes te halen. Dit is de visie die Wesley van Eijndhoven voor ogen had bij het...

Lees meer

Marketing academy

In de marketing academy van Regiomarketeer lees je alles op het gebied van marketing.
Lees onze artikelen en leer meer over marketing voor het MKB.

Van suspect tot ambassadeur

Hoe zorg je er voor dat je een persoon of bedrijf je gehele klantproces doorloopt van suspect tot ambassadeur. Suspects, prospects, leads, je hebt er vast wel eens van gehoord. In je verkooppijplijn worden deze termen gebruikt om de mate van interesse te kwantificeren...

DESTEP analyse voor bedrijven

DESTEP analyse voor bedrijven beschrijft de macro omgeving van een bedrijf en is daardoor uitermate geschikt om gebruikt te worden in voor de externe analyse van een bedrijf in een strategisch marketingplan. DESTEP staat voor: Demografisch: Bijvoorbeeld de...

Waarom overgangswoorden belangrijk zijn

Overgangswoorden, koppelwoorden of signaalwoorden. Dit zijn verschillende vertalingen van de zogenaamde “transitions” bij het schrijven van teksten. Het goed gebruiken van deze woorden levert een enorme bijdrage aan de leesbaarheid van een bepaald stuk tekst. Maar wat...